0747.950.077
Pagina principala Cani personalizate Rame personalizate Rame foto Cadouri personalizate Accesorii Textile

Transportul si Returul pentru produsele personalizate

1. Conditii si modalitati pentru RETUR sau renuntarea la produsele comandate si livrate

Adresa pentru returul produselor –

SC TIV PRINT CREATIVE SRL str. GIB MIHAESCU, nr.8, Rm.Valcea, jud Valcea  – tel 0747950077

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

– vom raspunde oricarei reclamatii / notificari in termen de 2-3 zile lucratoare si vom confirma acceptul pentru returul produselor, in functie de motivele:

– acceptam la retur doar produse in ambalajul original si in perfecta stare de prezentare (fara a fi indoite, rupte, sparte). Acceptam retur produse defecte/deteriorate doar insotite de o declaratie semnata pe proprie raspundere ca defectele au aparut din alte cauze decat neatentia sau manipularea gresita a acestora.

NU acceptam retur produse executate dupa specificatiile consumatorului, produse sigilate sau produse distinct personalizate, si nici produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot deteriora rapid.
Avand in vedere ca toate aplicatiile de productie publicitara sunt personalizate cu grafica si la cererea clientului ( cu exceptia sistemelor de afisare) PUTEM accepta la retur doar produsele NECONFORME cu specificatiile acceptate in “bun de tipar” de catre client.

– taxele postale pentru transportul coletului prin Posta Romana sau curier spre sediul Tiv Print Creative vor fi suportate de dvs.  Tiv Print Creative are obligatia ca in termen de 30 zile de la primirea produselor retur sa va ramburseze contravaloarea acestora doar prin transfer bancar al contravalorii produselor (inclusiv a transportului initial conform total factura)  in contul bancar al persoanei fizice/juridice care este “cumparator”  in factura fiscala.

2.  RETUR PRODUSE NECONFORME / NEFUNCTIONALE SAU IN TERMEN DE GARANTIE

In cazul in care primiti in colet un produs/produse nefunctionale sau neconforme fata de specificatiile prezentate va rugam sa returnati produsul / produsele la adresa mentionata mai sus cu o prealabila informare prin email la adresa tivprintcreative@gmail.com

Pentru contravaloarea produsului / produselor se va aplica urmatoarea varianta:

– rambursarea contravalorii produselor prin transfer bancar in contul dvs personal – asteptam sa ne indicati numele exact, contul IBAN si banca/filiala unde doriti transferul contravalorii produselor returnate ,mai putin contravaloarea transportului catre sediul Tiv Print Creative ,care va fi suportata de catre client.

3.  TRANSPORT SI LIVRARE

Livrarea produselor se face prin posta romana sau prin firma de curierat rapid.


Transportul este Gratuit pentru o comanda minima de 150 RON cu TVA.

 Livrare in 24h-48h - tarifele sunt urmatoarele:

Comenzile lansate incepand cu ziua de Vineri ora 12 ,Sambata si Duminica sunt confirmate, procesate si expediate incepand cu ziua de Luni.

Va multumim pentru intelegere!

 Costul pentru livrarea comenzii pana in suma de 150 Lei cu TVA este de 19.00 Lei cu TVA la nivel national de Luni pana Vineri inclusiv.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid ce depasesc 1 kg, se va taxa suplimentar / kg cu 1,61 Lei cu TVA.

Incepand cu data de 1 noiembrie 2018, livrarea sambata devine optiune si va avea un tarif de 6,00 lei + TVA. Acest cost se adauga costului de transport corespunzător tipului de serviciu ales.

 NOTA:

Kg. suplimentare se tarifeaza conform taxei mai sus mentionata!  

 NOU!

Optional - verificarea coletului la livrare - tarifele sunt urmatoarele:

 -2.50 Lei + TVA / colet;

 NOTA:

Acest tarif se adauga suplimentar / livrare curier; 

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat! 

 La PrintCreative.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de PrintCreative.ro si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.printcreative.ro.

 Cum functioneaza serviciul?

 In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

 Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 Cine achita transportul?

 Daca doriti expedierea coletului intr-o localitate care nu se afla in lista curierului va trebui sa achitati un cost de transport suplimentar in functie de numarul de km dintre localitatea dumneavoastra si cea mai apropiata filiala FAN Curier sau Urgent Cargus ,acest cost va va fi comunicat de operatorii nostri in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

Daca nu doriti sa suportati acest cost suplimentar aveti posibilitatea sa ridicati dumneavoastra coletul de la sediul FAN Curier , Urgent Cargus sau Posta Romana din localitatea cea mai apropiata unde exista o filiala . 

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor PrintCreative.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, PrintCreative.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Din momentul confirmarii comezii veti fi contactat pe e mail sau telefonic si astfel veti intra in posesia numarului de AWB.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon .

 

Transportul se face dupa caz, cu posta romana sau prin intermediul firmelor de curierat . Plata produselor achizitionate de pe printcreative.ro se face DOAR online cu cardul, prin procesatorul de plati Netopia-Mobilpay (banii nu intra in contul nostru decat dupa livrarea produselor) sau prin transfer bancar (trebuie facut intai transferul pt a fi procesata comanda - in acest caz , va punem la dispozitie detaliile pt a efectua plata).Comenzile receptionate dupa ora 13 sunt procesate si vor fi livrate incepand cu urmatoarea zi lucratoare.

In cazul transportului prin firmele de curierat este posibil ca valoarea transportului sa fie diferita de cea afisata pe site, in functie de aria de acoperire a acestora sau greutatea coletului. Clientul va fi informat  prin mail sau telefonic de schimbarea valorii transportului bunurilor comandate, urmand ca transportul sa se efectueze printr-o modalitate agreata de comun acord .